piątek, 24 sierpnia 2012

~ Ouran High School Host Club ~




Liczba odcinków - 26
Gatunek - shojo, komedia, romans
Reżyser - Takuya Igarashi

Opis z anime shinden.

Wyobraźcie sobie raj, miejsce, w którym spełniają się absolutnie wszystkie zachcianki, a każda z was jest królową otoczoną gromadą przystojnych i wiernych sług. Dokładny adres tej idylli to Japonia, szkoła średnia Ouran, sala muzyczna nr 3.
Haruhi, nasza twardo stąpająca po ziemi stypendystka wyżej wspomnianego liceum dla najzamożniejszej młodzieży, za sprawą pewnej wazy oraz serii niefortunnych zdarzeń, trafia do tego przedziwnego, ekskluzywnego i oderwanego od rzeczywistości świata jako... chłopak. Natychmiast zostaje wciągnięta w wir codziennych zajęć barwnej grupki młodzieńców z tytułowego klubu towarzyskiego, w którym na powabne i bogate dziewczęta czekają przeróżne atrakcje oraz sześciu uczynnych „służących”. Do wyboru, do koloru. Mamy tu więc bliźniaków Hikaru i Kaoru, pałających do siebie nieco zbyt wyeksponowaną (oczywiście w pełni świadomie) braterską miłością, intelektualistę Ootoriego, słodkiego Mitsukuniego „Honey” Haninozukę z nieodłącznym pluszowym króliczkiem (tak, Honey to uczeń trzeciej klasy liceum) i milczącym opiekunem Morim, a w końcu samego księcia wśród służących: Tamakiego Suou. Zderzenie dwóch tak różnych światów, jak łatwo można przewidzieć, będzie bazą do rozwoju wielu, bardzo wielu przezabawnych sytuacji.


Opinia xExhausted:

Haruhi nie należy do bogatej rodziny - to zwykła stypendystka , która dostała się do Ourana dzięki pracowitości i nauce. Pewnego dnia przez przypadek zbija cenną wazę i musi ją odpracować. Chłopcy więc , proponują jej pracę w Klubie Hostów. Ale..przecież Haruhi jest dziewczyną ! - powiecie. Nie ma z tym większego problemu , bo przez swoją fryzurę i ogólny wygląd zostaje wzięta za chłopaka. Czy to ułatwia sprawę? Jak się okazuje , wcale nie , bo wynika wiele zabawnych sytuacji w związku z ukrywaniem płci Fujioki.
Z początku rzuciłam się na anime , obejrzałam na raz kilka odcinków. Potem zrobiłam sobie przerwę , bo zaczęło mnie odrobinę męczyć. Powrotu nie żałuję - pośmiałam się jeszcze wiele razy.
W anime mamy naprawdę dużo elementów - głównie jest ono nastawione na komedię , następnie występuje romans , jest również poruszanych kilka poważniejszych kwestii. (w całkiem fajny sposób).
Postaci bardzo fajnie zarysowane - mamy tu wielkiego króla klubu , nieco zadufanego w sobie Tamakiego; złośliwych , nieodłącznych bliźniaków Hikaru i Kaoru , darzących się wielką , braterską miłością;  zorganizowanego i odpowiedzialnego Kyouyę ; słodkiego , uwielbiającego słodycze i pluszaki Mitsukiniego ( nazywanego przez wszystkich Honey'em) oraz milczącego towarzysza Honey'a , Moriego. Podsumowując , całkiem spora gromadka bishounenów.
Zastrzeżenia mam co do zakończenia , bo prawdę mówiąc , liczyłam na coś więcej.
Kreska bardzo przyjemna , chodź nie pozbawiona patosu ( czasem w tle za postaciami , są ukazywane płatki róż , czy same róże etc.).
Zabawny opening zachęca do oglądania :)

Ocena fabuły: 7/10
Ocena kreski: 8,5/10
Ocena ogólna: 7/10

Ulubiona postać: Bliźniacy Hitachiin.
Znielubiana postać: Arai i Eclair.


Opinia Depression:

Głównej bohaterce - Haruhi - udaje dostać się do szkoły dla dzieci bogatych rodziców. Przez swój niezbyt dziewczęcy ubiór zostaje uznana za chłopaka. Gdy przypadkiem dostaje sie do Sali Muzycznej poznaje członków Host Club. Niechcący zbija wazę, przez co musi pracować w klubie. A to dopiero początek jej kłopotów.
Anime zabawne, ładna kreska, nieco romansu - czyli całkiem dobra propozycja w kategoriach shojo, komedia. Mimo tego, może zaskoczyć pomysłowością. Ponadto podoba mi się, że Fujioka nie była kolejną słodką dziewczynką, rumieniącą się na widok bishounenów, a postacią inteligentną i tak naprawdę niedostrzegajacą zakochanych chłopców wokól niej. Praca, jaką musiała wykonywać ona i inni członkowie to sprawianie przyjemności dziewczętom, czyli spotykanie się z nimi i rozmawianie na różna tematy, bądź rozkochiwanie ich w sobie (głównie specjalność blondyna). Trzeba wspomnieć, że Haruhi bardzo dobrze radziła sobie udając chłopaka, skoro nikt jej o to nie podejrzewał, oczywiście oprócz chłopców z Host Club. Muszę przyznać, że podchody Tamakiego do głownej postaci rozbawiły mnie do łez. Jednak zraził mnie jego narcyzm, dlatego nie polubiłam go za bardzo. Za to nic nie mogło pobić złośliwości braci Hitachin. Poza tym ta ich braterska miłość była słodka, mimo że udawana. Fabuła w porządku, nie znudziłam się tym anime. Jednak zawiodły mnie około 4 ostatnie odcinki, kiedy przedstawiane było jak każda osoba trafiała do Klubu Host. Myślę, że powinni to wpleśc w inne odcinki, zamiast dawać wszystko naraz. Było w nich mniej komedii.
Najbardziej nie podobał mi się koniec - naprawdę był do niczego, nie wniósł właściwie niczego do anime. <UWAGA SPOLER> Toż to hańba, zero pocałunków na koniec? Jedynie uśmiechnięcie się do siebie? Rozczarował mnie, liczyłam, że Haruhi może wreszcie pokocha Tamakiego. Zamiast tego ujrzeliśmy dopiero kształtujące się uczucie do chłopaka. <KONIEC SPOILERU> Do tego zróciłam uwagę na lekki i przyjemny opening, słuchałam piosenki z przyjemniscią.

Ocena fabuły : 7,5/10
Ocena kreski : 8/10
Ocena ogólna : 8/10

Ulubieni bohaterzy : Bliźniacy Hikaru i Kaoru ;D
Znielubiany bohater :brak :D

Gome za małe spóznienie, miałysmy małe sprzeczki z Shindenem ;> Dziekujemy za 7 subskrybcji, mamy wielką radoche ^^

Bay :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz